Nazwa postępowania: Remont Świetlicy w biurze Zarządu Zlewni w Sandomierzu

- Nr sprawy 1522/ZZS/2019.

- Termin składania ofert do dnia 20.09.2019 roku, do godziny 10:00, w siedzibie Zamawiającego w Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Sandomierzu, ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz, pokój nr 2.

- W załączniku zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.

Załączniki:
PlikOpisRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (Informacja o wyborz oferty - Remont Świetlicy.PDF)Informacja o wyborz oferty - Remont Świetlicy.PDF 201 kB2019-10-03 08:312019-10-03 08:31
Pobierz plik (Publikacja 1522 ZZS 2019.zip)Publikacja 1522 ZZS 2019.zip 1382 kB2019-09-10 15:042019-09-10 15:04